2013. május 18., szombat

Tinu :3



Van egy fiatal hölgyemény, akinek bizony tegnap volt a szülinapja, csak a gépem megmakacsolta magát :3 Boldog szülinapot Tinu! :D Próbáltam olyan dolgokat tenni ebbe a szöszbe, amiket szeretsz, és az írásaidból vett idézetekkel is találkozhatsz, ha figyelsz ;) 


Sebastian úgy tett, mintha semmit sem vett volna észre, de a szeme alig észrevehető összeszűküléséből arra következtettem, hogy pontosan tudja mi történt. Tudja, ahogy mindig.
A levél felbontva hevert előttem, kitárulkozva, akárcsak Baudelaire versében az út mentén rothadó tetem. A tartalma legalább ilyen gusztustalan volt…
- Mégis mi a franc ez? – kérdőn húztam fel a szemöldökömet, és vádló mozdulattal a kezeim közé csippentettem a boríték sarkát- Kik ezek… akikről ír?- Rápillantottam a papirosra- Rokita és Boruta… te jó ég, mégis milyen elfuserált nevek ezek? Mondjuk még mindig jobb, mint a Crowley… Istenem, ezeknek mégis hol volt az anyjuk, amikor a névadásra került a sor?
Sebastian szája sarkában egy elkövetkezendő mosoly halovány árnya bujkált, csakis arra várva, hogy egyetlen cinkos pillantással a felszínre kerüljön.
- Ezek démon nevek, Fiatalúr. Személyesen ismerem is őket, bár nem igazán állunk meghitt kapcsolatban… Crowley mára eljutott addig a pontig, hogy a másik közelsége, olyan éltető dolog lett számára, mint a halandóknak a levegő, az étel, vagy a víz. Rokita és Boruta pedig… nos, kellemes társaságnak bizonyultak, amikor bajt kellett keverni.
Éreztem, hogy a szám megvonaglik a nem túl sikeresen elrejtett véleményem miatt a démonokról. Ismét vetettem egy pillantást a levélre: „ Tudom, hogy kicsoda a komornyikod. Olyan, mint Rokita, Boruta és Crowley. És mind tudjuk, hogy ők kicsodák.”
- Úgy látszik valaki rájött. – Meglepett, hogy mennyire hidegen hagy az ügy. Hiszen a jövőmről, a bosszúmról volt szó…
Bíztam az ereimben folyó ősi, hamisítatlan, angol vérben. Rossz csillagzat alatt születünk, ez igaz, de mindig megtaláljuk a módját, hogy erőt kovácsoljunk ebből. Játszadozó gyerekek vagyunk csupán, akik hóembereket kényszerítenek térdre, majd lenyakazzák őket.
  És ha netalántán elragadna minket a halál, és egészen a Pokol éjsötét lakkal bevont, kénkő kapujáig keringőzne velünk, kissé kopott estélyi ruhájában, az emlékünk mindig megmarad. Mert nekünk mindig lesznek történetíróink, akik szavakba rendezik a káoszt, és megzabolázva az élet mélységének kifürkészhetetlenségét, visszahozzák az életbe a rég porrá lett világokat.


                                                              Boldog születésnapot! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen *-* Egészen érdekes kis világot nyitottál meg ezzel a szösszel. És igen! Tényleg valami ilyesmi rendezett káosz van az agyamban XD Sok történet, amik látszólag köszönő viszonyban sincsenek egymással, mégis annyi rejtett kapcsolat és motívum egyesíti őket. Imádom. Az idézeteim meg, hihetetlen, de tökéletesen passzolnak. 0.0
    Nagyon tetszett köszönöm szépen! A szösz tanulsága külön zseniális: Ezek a figurák tényleg halhatatlanok, mi éltetjük őket. : )

    VálaszTörlés