2013. április 30., kedd

Con beszámoló Karintól

                                             

                                                        Con beszámoló Karintól


Naszóval, bemutatkozásként, én vagyok az a kalap és kasza NÉLKÜLI Undertaker(ezt csak azért, mert volt egy, akinek egy tök baró kaszája volt :D), aki a szombati napon garázdálkodott a Hungexpo területén.
 
Kuro-s szemszögből szép kis con volt, láttam vagy négy Aloist (sőt, az első két Free Hugomat egy-egy Aloistól kaptam ♥), két Sebastiant, két Lady Cielt, két rendeset, és egy Undertakert, akit ugye már említettem. Viszont amin nagyon meglepődtem, az az, hogy nem volt egy Grell sem! Felháborító! Illetve egy volt, akit mi csak 'Madam Redet cosplayelő Grell'-nek hívtunk, de igazából benne sem voltunk biztosak. De kért tőlem fotót :3
 
Amúgy én mint cosplayer nem voltam túl karakterhű, konkrétan egyik barátom leb*zizoztt (és én még mindig lány vagyok), de végülis nem is értem miért, hisz volt egy nagy piros táskám, amit ilyen plázamacskás pózban tartottam... Utána már csak 'mucikának' szólítottam xD
 
Szép kis con volt, sok Kuros cépéssel, és még több egyébbel.
 
Karin

Köszönöm szépen, hogy írtál :D Megjegyzésként hozzábiggyeszteném a többieknek, hogy láttam képeket a cpjéről és szerintem tök jó volt *.* 2. megjegyzés: ha nincs Grell, akkor az egyértelműen a világvégét jelenti... :"(

3 megjegyzés:

  1. O////O Azt mondod, hogy tetszett a cosplayem? *-* (de hol láttál képeket? O.o) Ha gondolod küldök facen vagy e-mailben képeket a "talán-Grell"-ről, mert tényleg nem tudom eldönteni ^^'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó lenne, köszi *.* Öhm, facebookon, egy-két animés oldalon... asszem. *memória zéróóó* És sztem jól nézett ki :D Bocsi a késői válaszért ><

      Törlés
    2. Animés oldalakon? Ohmygosh híres vagyok >w< am ha nem felejtem el akkor küldök, csak telefonról vagyok ._.

      Törlés